»Iz ponudbe morajo biti razvidni vrsta storitev, potreben material, cena materiala in del, pogoji plačila, rok začetka in predvidenega dokončanja del.«
»Trenutno zaznavamo rekordno ponudbo del, objavljenih imamo več kot 5200 del. Ponudba delodajalcev presega povpraševanje dijakov in študentov.«
»Igralnice so pomemben del naše turistične ponudbe.«
»Videli bomo, kakšne ponudbe bomo dobili, saj so šle cene materiala v gradbeništvu precej navzgor.«
»Prenehati moramo govoriti o potrošniku. Potrošniki so ljudje in samo ljudje.«
»Glavno merilo pri izbiri izvajalca del najnižja prejeta cena ponudbe.«
»Največji del proizvedenega avdiovizualnega materiala je šport, a kdo to hrani?«
»Ko smo preračunavali prihranke, ocenjujemo, da ta ponudba ni primerljiva s ponudbama, ki smo ju imeli v prvi in drugi kampanji in da bo prihranila zgolj manjšina potrošnikov.«
»Glavno merilo pri izbiri izvajalca del bo najnižja prejeta cena ponudbe.«
»Ohranjamo visoko kakovost in nadaljujemo razvoj in inovacije, s čimer lahko ponudbo uspešno prilagajamo novim trendom in pričakovanjem potrošnikov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju